تشکیل ۷۱ پرونده تخلف برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای / افزایش ۸ درصدی نظارت بر واحد‌های صنفی

رییس سازمان صمت استان قزوین گفت: ۷۱ پرونده تخلف برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، افضلی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در نیمه دوم امسال طرح تشدید نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان نیز اجرا و در مجموع ۷۱ پرونده تخلف ثبت و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

افضلی افزود: بازرسی از اصناف قزوین در راستای تنظیم بازار و رعایت حقوق مصرف کنندگان در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد یافته است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین گفت: با تلاش های انجام شده ، قزوین امسال موفق به کسب رتبه نخست نظارت و بازرسی بر اصناف شد.

وی گفت : در ۱۰ ماهه امسال ۱۲۶ هزار و ۲۴۱ مورد بازرسی از اصناف استان انجام شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۱۶ هزار و ۳۷۸ مورد بود.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین همچنین از رشد ۱۲ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با تخلفات صنفی در قزوین در ۱۰ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۶ هزار و ۹۲۶ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: در زمینه شناسایی تخلفات صنفی در استان قزوین نیز در ۱۰ ماه نخست امسال با ۲۹ درصد رشد مواجه بوده ایم و هشت هزار و ۸۷۴ مورد تخلف ثبت شده که این تعداد سال گذشته ۶ هزار و ۸۶۴ مورد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار